Activiteitencommissie

Welkom op de pagina van de Activiteitencommissie van W.S.V. Well! Op deze pagina kun je lezen wie wij zijn, wat we doen en uiteraard kun je hier de activiteitenkalender van W.S.V. Well vinden.

Activiteitencommissie
We hebben de activiteitencommissie opgericht in november 2016 met het idee om alle activiteiten voor jong en oud vanuit een centraal punt te organiseren voor voetbalvereniging W.S.V. Well. Dit om leuke activiteiten tijdig kenbaar te maken en goed te organiseren voor onze Wellse voetbalvrienden.

Wie zijn wij?
De huidige commissie is opgericht door 10 clubleden die de koppen bij elkaar hebben gestoken om het 70-jarig jubileum van W.S.V. Well te organiseren. Na het organiseren van dit weekend kwamen we erachter dat het leuk zou zijn om alle activiteiten binnen W.S.V. Well wat meer aandacht te geven. En die aandacht geven wij! Wij zijn Annika van Aalst, Robin Bakker, Ada Blom, Bertina Bodmer, Jochem Bouman, Joanne Gouda Quint, Niels Kraaij, Jeroen Wijburg, Fieke Vugs en Leon Pigmans, Wij proberen als commissie voor ieder wat wils te organiseren. Heb je vragen, opmerkingen of suggesties? Twijfel dan niet om één van ons aan te spreken. Wij ontvangen graag jullie mening! Stuur je liever een mail of een whatsapp? Dat kan natuurlijk allemaal! Er hangt een brievenbus in de kantine van W.S.V. Well bij binnenkomst voor leuke ideeën. Annika en Robin zijn de directe aanspreekpunten van de commissie. Zij zijn bereikbaar via onderstaand contactformulier of per telefoon.

Contactformulier