JUBILARISSEN BIJ VOETBALVERENIGING WELL

Afgelopen zaterdag hebben we bij voetbalvereniging Well de traditionele nieuwjaarsreceptie gehouden. Veel leden en belangstellenden waren aanwezig om elkaar een sportief en gezond 2023 toe te wensen. De voorzitter hield de gebruikelijke nieuwjaar speech en schetste de ingewikkelde zaken waar een voetbalclub in deze na-coronajaren en tijdens deze crisissen mee te maken heeft .

Na deze speech werden er 29 jubilarissen gehuldigd voor hun jarenlange trouw lidmaatschap.

Vijfentwintig jaar lid waren: Kees van Krugten, Danny Keynemans, Geert van de Bogert, Patrick Verheij, Tom de Koning, Peter Roeters, Corne Hobo, Liza Oomen, Marinus Robbemondt en Corné Kreling.

Veertig jaar lid waren: Gerard Dekkers, Johan Oomen, Leen Blom, Arjan Groeneveld, Mario Keynemans, Rick Kreemers, Gerrit Groeneveld, Patrick van Aalst, Reinoud van der Schans en Arjo van Herp.

Vijftig jaar lid waren: Bert van Aalst, Leen Struijk, Kees Robbemondt, John van Hemert, Anton Robbemondt, en Henk de Weert.

Tot slot waren en er nog drie leden die al zestig jaar lid zijn van Well: Peter van Horssen, Karel Dekkers en Joop van de Bogert.

Alle aanwezigen jubilarissen gingen tot slot gezamenlijk op de foto.

Foto: Henk de Koning