KERSTDRAAI ONLINE

Een van de grootste evenementen van voetbalvereniging Well is de jaarlijkse Kerstdraai. Helaas kon het dit  jaar vanwege alle Coronamaatregelen niet fysiek doorgaan in de kantine van Well; een heel erg groot gemis voor iedereen en de club.

Gelukkig hebben wij een geweldige activiteitencommissie. Deze bedachten een Kerstdraai-Online. Met veel enthousiasme gingen ze aan de slag. Ze bedachten een plan om via WhatsApp en Facebook op zaterdag 12 december vanaf 15.00 uur een Kerstdraai-Online te promoten en houden. Dus werden er in de week hieraan voorafgaand heel veel loten verkocht. Uiteindelijk waren er ruim honderd leden en niet leden die online deelnamen aan deze Kerstdraai.

Om 15.00 uur opende de voorzitter de Kerstdraai. Daarna ging presentator Corné helemaal los, ging draaikoning Leon het koekrad bedienen, zorgde Willemijn voor de techniek, deed Robin de administratie en werd de logistiek verzorgd door Bertina, Joanne, Annika, Wilma en Jochem.

Vele kijkers genoten via teams van het draaien en de leuke prijzen. Er werden negentien rondes gedraaid en ronde twintig was een Superronde. Om 18.09 werd het laatste appje verstuurd met de winnaars van de superronde. Daarna konden alle winnaars hun prijzen afhalen.

Het bestuur is bijzonder blij met deze fantastische Kerstdraai-Online. Ze willen dan ook graag nogmaals Jochem, Robin, Leon, Bertina, Corné, Joanne, Annika, Wilma en Willemijn en haar ouders, die belangeloos de ruimte beschikbaar stelden van Bloemenshop Marianne aan de Wellsedam in Ammerzoden, bedanken.

Well leeft dus ook in een lockdown periode. Dat voetbalvereniging Well echt leeft blijkt wel uit het feit dat er heel veel is gebeurd tijdens deze periode. De veldverlichting is duurzaam geworden met LED verlichting, de gehele bestrating is vervangen, de kantine is geschilderd in onze clubkleuren en het plafond is vervangen. Zonder iemand tekort te doen, wil ik dan ook zeker Gerrit, Patrick, Peter, Pascal, Johan en al onze obligatiekopers bedanken voor hun bijdrage en inzet.

Graag maak ik tot slot hier van de gelegenheid gebruik de wens uit te spreken dat we elkaar weer snel echt mogen ontmoeten op ons Sportpark De Hoef in Well. En dan weer gewoon gebruik mogen gaan maken van onze prachtige kantine en velden. En dat we weer mogen genieten van de sport waar we vereniging voor zijn.

Fijne feestdagen.

Adri Sprong,