WSV Well zoekt trainer Well 2 en JO15

W.S.V. Well is op zoek naar een trainer voor zowel Well 2 als JO15 voor seizoen 2018-2019.

W.S.V. Well kenmerkt zich als een kleinschalige club met dorpse gezelligheid en loyaliteit. In Well 2 heb je te maken met een mix van jonge jongens en ervaren Wellenaren, welke momenteel gestrand zijn onderin de 4e klasse. Daarnaast is onze JO15 een talentvol team met een goede drive dat voetbalt in de 3e klasse.

Wij zijn een club die standaard voetbalt op zaterdag. Zowel de jeugd als de senioren trainen op dinsdag en donderdag. Train jij met de JO15 liever op maandag of woensdag? Onder het genot van een kop koffie bespreken we graag de mogelijkheden!

Hebben wij je interesse gewekt? Neem dan contact op met onze voorzitter Adri Sprong via telefoonnummer 06-50927984 of stuur een mail naar de voorzitter!