Vette Hap Bokaal

๐—œ๐—ป๐—ณ๐—ผ ๐˜ƒ๐—ฒ๐˜๐˜๐—ฒ ๐—ต๐—ฎ๐—ฝ ๐—ฏ๐—ผ๐—ธ๐—ฎ๐—ฎ๐—น

โœ๏ธZaterdag is het zover. De vette hap bokaal staat voor de deur! Met een super toffe opkomst en met de weersvoorspelling kan het niet anders dan een geweldige dag worden. โ˜€๏ธ

Nog even wat laatste informatie op een rijtje:
โฐ 11:30 aanwezig, 12:00 uur starten de eerste wedstrijden.
๐Ÿ’ฐ โ‚ฌ30 euro inschrijfgeld per team (inclusief consumpties) betalen bij aanmelden.
โœ… Graag melden bij aankomst bij Willemijn van den Oord, hierbij ontvang je de consumpties en het wedstrijdschema.
๐Ÿ•ฃ De wedstrijden duren 12 min met 3 min doordraai tijd dus zorg dat je je schema in de gaten houdt.
๐Ÿ  De kleedkamers zitten aardig vol dus graag omkleden in je aangewezen kleedkamer en je spullen vervolgens in de voor aangewezen plek plaatsen.
๐ŸŸ Heel de dag is er een frietkraam aanwezig die jullie zal voorzien van een volle maag.
โ˜€๏ธ Het zijn tropische temperaturen zaterdag, voor zonnebrand en dextro wordt gezorgd, ook zijn er uiteraard schaduwplekken en zal er genoeg water aanwezig zijn. Van hydrateren kun je leren. ๐Ÿ’ฆ
๐ŸŽ‰ Na het toernooi zal het feest losbarsten en maken we er een mooie avond van met niemand minder dan Jimmy van Zetel!

Wij hebben er ontzettend veel zin in! Tot zaterdag voetbalvrienden. ๐Ÿ‘‹